"Тежко на оня народ, който се самоотрича и самоунищожава. Народ без доверие в силите си, без обич към своето, колкото и скромен и да бъде, е народ нещастен." (Иван Вазов)

Параскева Джукелова с нова роля в киното

"Щастлива съм, че професията ми е хоби." Това сподели преди време в интервю за предавнето "Под лупа” на телевизия "Европа" актрисата от Панагюрище Параскева Джукелова, носител на редица награди. "Не бива да се приемат компромисни роли", обясни тя. "Имало е много роли, които съм отказала и не съжалявам. Актьорът трябва да поддържа хигиена", допълни още Параскева Джукелова.
До края  на годината ще видим и новата й роля на голям екран във филма на режисьора Кирил Станков – "Три".
"Героинята ми Джуто е много по-различна от образите, в които съм се превъплащавала и това беше предизвикателство за мен", заяви Джукелова.
Параскева е жена, която съчетава в себе си едновременно поведението на аристократка и прелъстителка. Жена – в най-пълния смисъл на думата. Позната е на масовата аудитория като водеща на програмата за българско кино по БНТ „Понеделник 8 и ½” и като ководеща на Камен Воденичаров в предишния сезон на неделното предаване "В неделя с...". Актрисата обаче става известна с дебюта си във филма „Сезонът на канарчетата”, който й донася наградата за женска роля на фестивала „Златната роза” през 1994 г. Десет години по-късно получава награда за най-добра женска роля на Международния фестивал „Любовта е лудост” във Варна, както и на фестивала „Златната ракла” в Пловдив за участието си във филма „Изпепеляване”. Едно блестящо изпълнение на Параскева Джукелова. Една жена, разпъната на кръст от двама мъже, единия от който нейният палач. През последните години е позната на кино аудиторията с ролята си на Мария във „Време за жени”, където си партнира с Аня Пенчева, Катерина Евро и Биляна Петринска. Многобройни са и театралните и роли на сцените на Народния и Военния театри.
"Чат-пат"

Няма коментари:

Публикуване на коментар